Pasagerii unui tren către Constanța au rămas, sâmbătă, 24 februarie, patru ore în câmp. Călătorii au fost nevoiți să-și înfrunte răbdarea în așteptarea unui tren de rezervă, în apropierea gării din Lehliu. Garnitura feroviară s-a oprit în câmp din cauza unei defecțiuni.

Nu a fost însă așa, din păcate. La o aruncătură de băț de București, mai exact la Lehliu, locomotiva EA 922 aflată la tracțiunea trenului s-a defectat. În ajutor a fost trimisă locomotiva EA 567, iar toată operațiunea de schimbare a mijlocului de tracțiune a generat o întârziere de 108 minute.

Locomotiva a fost cuplată și trenul și-a reluat călătoria prin Bărăgan, spre malul mării. Numai că trenul a apucat să parcurgă doar câteva zeci de kilometri, până la stația Dor Mărunt, unde s-a defectat un vagon. ”Vagon defect, frâna de mână ajustată” – este mențiunea din sistemul intern de urmărire a trenurilor de la Compania Națională de Căi Ferate CFR SA.

Repunerea vagonului în stare de funcționare a mai adăugat cursei feroviare încă o întârziere consistentă față de cea de la Lehliu – 183 de minute în plus (peste trei ore). Pasagerii au fost nevoiți să aștepte aproape patru ore până când un alt tren a fost disponibil pentru a-i prelua. 

Oamenii şi-au continuat apoi călătoria spre destinație. În final, potrivit datelor publice ale administratorului infrastructurii, trenul operat de SNTFC CFR Călători a ajuns la Constanța cu o întârziere de 282 de minute (patru ore și 42 de minute). Deci în total călătoria pe cei 225 km a durat mai bine de șapte ore, citează clubferoviar.ro