Supermarketurile folosesc diverse strategii pentru a atrage clienții și a-i determina să cumpere mai mult decât inițial intenționau. Unul dintre cele mai eficiente trucuri este acela de a plasa o brutărie atrăgătoare chiar la intrarea în magazin.

Chiar dacă majoritatea clienților vin cu o listă de cumpărături deja pregătită, expunerea acestora la arome delicioase și produse proaspete de patiserie poate determina multe persoane să cedeze tentației și să achiziționeze mai mult decât aveau planificat initial. Este o strategie ingenioasă și eficientă, care a devenit binecunoscută în lumea supermarketurilor și care reușește să influențeze comportamentul de cumpărare al clienților în mod subtil, dar eficace.

Spirite încinse la meciul Rapid – Farul. Suporterii echipei Rapid protestează, după ce șeful galeriei a fost arestat

Rulouri de pâine minunat de parfumate, chifle dulci presărate cu zahăr și diferite tipuri de pâine – asta este ceea ce întâmpină clienții în multe supermarketuri, și nu fără un motiv întemeiat. Oricât de convenabil ar fi pentru consumatori să obțină totul într-un singur loc, mulți clienți nu realizează acest lucru: Ei cheltuiesc mai mulți bani în supermarketurile cu o brutărie în zona de intrare. Acest lucru se datorează faptului că mirosul de rulouri de pâine proaspătă îi atrage, de asemenea, în subconștient, să facă o achiziție.

Potrivit freundin.de, se presupune că mirosul bun al produselor de panificație ar trebui să-i facă pe clienți să se simtă înfometați. Și oricine a făcut vreodată cumpărături în timp ce îi este foame știe că nota de plată este atunci de două ori mai mare, pentru că dintr-o dată aproape fiecare produs este tentant. Pentru a evita acest lucru și pentru a nu cumpăra impulsiv alimente din cauza foamei, cel mai bine este să nu mergeți niciodată la cumpărături pe stomacul gol.

Testul mortal care „deconspiră” vrăjitoarele se mai practica si azi. 50 de persoane au murit în doar două luni