„Sigur vom bloca personalizarea tricourilor în online”, a spus purtătorul de cuvânt al Adidas, Oliver Bruggen.

Utilizatorii reţelelor de socializare au observat şi au criticat faptul că numărul 44 este mult prea asemănătoare cu simbolul a ceea ce a fost Schutzstaffel (SS), o organizaţie paramilitară înfiinţată de Adolf Hitler şi Partidul Nazist.

Adidas a fost aspru criticat, dar Bruggen a spus că „Federaţia de Fotbal (DFB) şi partenerul comercial al acesteia, 11teamsports, sunt responsabile pentru proiectarea numelor şi numerelor”, pe tricouri.

„Oameni din aproximativ 100 de ţări lucrează la Adidas, iar compania se pronunţă pentru promovarea diversităţii şi incluziunii. Ne opunem activ xenofobiei, antisemitismului, violenţei şi urii în orice formă a ei”, a spus Bruggen. „Compania respinge cu fermitate orice sugestie că ar fi făcut-o intenţionat”, a adăugat acesta.