Dacă PNL plătește din bani publici 2 milioane de euro publicitate pentru cartea „Ostașului Ciucă”, după cum a dezvăluit Snoop.ro, Alianța pentru Unirea Românilor a demarat o campanie outdoor pentru „Planul Simion”.

Panourile cu „case la doar 35.000 de euro” au fost amplasate în București, în marile orașe, dar și în punctele vizibile de pe autostrăzi sau drumuri naționale.

Fără să aibă, în general, dimensiunile panourilor plătite de PNL, AUR a făcut o campanie de promovare de două luni, între 15 iunie și 15 august, „după care se va lua o decizie dacă se prelungește”.

„Costul este de 450.000 de euro cu TVA, pe care îi plătim în două tranșe. Sunt 350 fețe de panou în această campanie. Ele sunt distribuite în toată România destul de uniform”, a declarat, pentru Snoop.ro, Marius Lulea, prim-vicepreședinte AUR.

Prim-vicepreședintele AUR a explicat că în fiecare lună s-a folosit un alt tip de mesaj, iar în prețul de 450.000 de euro sunt incluse producția, montarea și demontarea, dar și TVA și taxele locale.

„Primul mesaj a fost cu casele de 35.000 de euro, acum sunt mesaje despre suveranitatea și controlul asupra resurselor țării. Sunt mesaje suveraniste”, a spus Lulea.

AUR folosește și panourile de tip cub

Suplimentar, în toată țara, AUR a desfășurat o campanie cu chipul lui George Simion pe panouri de tip cub, de mai mici dimensiuni.

„Prețul pentru acest tip de afișaj este undeva la 100.000 de euro, pe total, dar fiecare filială s-a ocupat”, a precizat Lulea în exclusivitate pentru site-ul de investigații Snoop.ro.

Pentru că alegerile prezidențiale nu vor mai avea loc în luna septembrie, așa cum anunțase inițial premierul Marcel Ciolacu, AUR a prelungit campania outdoor până la campania electorală pentru prezidențiale.

„O să avem o nouă alocare de 300.000 de euro, se va reduce puțin numărul de panouri. 100.000 de euro pe lună, atât ne putem permite. 300.000 de euro pentru trei luni”, a afirmat Marius Lulea.

Dacă adunăm sumele declarate de AUR: 

Două luni pentru campania națională cu case și suveranitate costă aproape 450.000 de euro

La care se adaugă 100.000 de euro plătiți de organizațiile locale

Plus alți 300.000 de euro pentru perioada septembrie – noiembrie. 

În total, suma pentru promovare se apropie de un milion de euro.

Mai multe, pe Snoop.ro.

citeste mai mult …