Ce a declarat Rareș Bogdan despre cele 2 milioane de euro cheltuite până acum din bani publici pentru promovarea cărții lui Nicolae Ciucă: „Stăm destul de prost la cititul de cărți”.
400 de panouri de outdoor cu imaginea autorului de carte Nicolae Ciucă sunt prezente în orașele, pe autostrăzile și pe drumurile naționale din România. Promovarea volumului ”Un ostaș în slujba țării”, de Nicolae Ciucă, se reflectă în 762 de afișaje, a comunicat oficial PNL, la cererea site-ului de investigații Snoop. Campania de marketing a cărții costă 510.000 de euro în fiecare lună, urmând să continue până în noiembrie – decembrie.
Jurnalistul Cristian Andrei a publicat astăzi în siteul de investigații Snoop un articol despre prețul și mecanismul finanțării promovării cărții lui Nicolae Ciucă. Întrebat dacă e legal ca PNL să cheltuiască din banii luați de la buget pentru marketingul cărții unei persoane private, fie și președintele său de partid, Rareș Bogdan a spus:
„După mult timp, de la «Cățeluș cu părul creț» și «Capra cu trei iezi», de la «Aventurile lui Huckleberry Finn» și «Tom Sawyer», unii vor mai ține, în sfârșit, mâna pe o carte. Probabil, nici «Cireșarii», cele cinci volume, sau «Winnetou» nu le-au mai avut în mână…”.
Prim-vicepreședintele PNL Rareș Bogdan a mai spus că nu are pretenții de la compatrioți să citească marile opere, dar măcar să citească. „Nu le cer să citească nici Goethe, nici Dante Alighieri, nici Cărtărescu, nici Bergler, nici «Istoria Religiilor» a lui Eliade, nici Giovanni Sartori”.
Cât despre cartea lui Ciucă, Rareș Bogdan a spus că „o să fie o carte cel puțin la fel de bună ca a lui Klaus Iohannis, dacă nu mai bună”.
Investigația pe Snoop.