Sebastian Burduja a vizitat zonele afectate și, din punct de vedere al infrastructurii de alimentare cu energie electrică, a afirmat că operatorul din zona s-a mobilizat exemplar și prin suplimentarea echipelor de intervenție a reușit să rezolve cele mai grave probleme.

„Avem 2232 de puncte de consum care nu au curent, față de 25.000 ieri, deci este o rată foarte buna a celor de la Electrica. Au intervenit cu peste 40 de echipe și s-au rezolvat peste 90% din avarii. Am fost pe teren în zona Pechea și cred că în scurt timp vom realimenta încă 1.000 de consumatori. Și în celelalte circa 1.000 de gospodări este asigurată alimentarea, dar trebuie să verificăm din casă în casă, există aparatură și instalații afectate sau aflate încă în apă care pot provoca scurtcircuite.

Pe plan energetic s-ar acționat exemplar, nu știu câte alte țări s-ar fi remediat atât de repede astfel de probleme,” a declarat Burdhuja, într-o intervenție la Realitatea Plus.